Σάββατο 13 Απριλίου 2013

πες μου

Πες μου μια ωραία ιστορία. Κάτι που ή και δεν έγινε. Βάλε και φαντασία. Και ωραία περιγραφή. Και σχόλιο κυρ Στέφανε. Βάλε και σχόλιο. Βάλε και διαφορετικές εντάσεις στην φωνή. Και εκφράσεις προσώπου. Να κουνάς και τα χέρια. Πες μου κάτι που δεν ξέρω. Βαρέθηκα. Με κούρασαν τα ίδια. Δεν θέλω το συνηθισμένο. Καλύτερα ένα παραμύθι.Δεν θέλω τον συνηθισμένο τρόπο σκέψης. Δεν θέλω την συνηθισμένη άποψη. Δεν θέλω τη συνηθισμένη ζωή. Δεν θέλω τα συνηθισμένα όνειρα. Ας κερδίζει στο τέλος ο κακός, ας μην κερδίζει κανείς. Ας φάει η κοκκινοσκουφίτσα τον καλό λύκο. Δεν με νοιάζει. Πες μου την ιστορία γιατί βαρέθηκα. Βαρέθηκα την δικιά μου ιστορία. Θέλω μια καινούρια.

Και άσε με να σε ακούω. Και να σε διακόπτω που και που με μια χαζή ερώτηση για την ιστορία αλλά σημαντική για μένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: